- 0256.415.401
- 0256.415.401
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. TM
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Rezultatul probei scrise la concursul pentru ocuparea postului de sef serviciu public alimentare cu apa si canalizare din 28.06.2022 Vizualizare
- Rezultat proba practica la concursul pentru ocuparea postului de personal de serviciu din 28.06.2022 Vizualizare
- Rezultatul nr. 1526 din 21.06.2022 privind selectie dosare de concurs ale candidatilor inscrisi la concursul organizat in perioada 28 – 30.06.2022 pentru ocuparea posturilor contractuale vacante Vizualizare
- Anunt nr. 1394 din 03.06.2022 privind organizare concurs sef serviciu public de alimentare cu apa si canalizare si personal serviciu Vizualizare
SERVICII ŞI FACILITĂŢI OFERITE DE SPO (Serviciul Public de Ocupare) ANGAJATORILOR ŞI ŞOMERILOR: click aici
Rezultatul final la concursul organizat in perioada 15 – 18.05.2017 pentru ocuparea functiei de referent de specialitate debutant la compartimentul relatii publice, referent de specialitate debutant la compartimentul cultura si referent clasa III gradul superior la compartimentul taxe si impozite: click aici
Proces verbal de solutionare contestie – interviu: click aici
Rezultatul interviului la concursul organizat in perioada 15 – 18.05.2017 pentru ocuparea functiei de referent de specialitate debutant la compartimentul relatii publice, referent de specialitate debutant la compartimentul cultura si referent clasa III gradul superior la compartimentul taxe si impozite: click aici
Centralizatorul punctajului acordat la contestatie la concursul organizat in data de 15.05.2017 si proces verbal contestatie: click aici
Rezultatul probei scrise la concursul organizat in perioada 15 – 18.05.2017 pentru ocuparea functiei de referent de specialitate debutant la compartimentul relatii publice, referent de specialitate debutant la compartimentul cultura si referent clasa III gradul superior la compartimentul taxe si impozite: click aici
Proces-verbal contestatie din 10.05.2017: click aici
Rezultatul selectiei dosarelor de concurs nr. 1025 / 09.05.2017: click aici
Anunt nr. 819 din 19.04.2017 privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor posturi vacante contractuale din aparatul de specialitate al Primariei comunei Giera.
In perioada 15-18.05.2017, se organizeaza concursul de recrutare pentru ocuparea a cinci posturi contractuale vacante, astfel:
- referent de specialitate debutant la Compartimentul relatii publice;
- referent de specialitate debutant la Compartimentul cultural;
- referent clasa lll gradul superior la Compartimentul taxe si impozite;
- muncitor necalificat la Serviciul administrativ;
- muncitor necalificat la Serviciul administrativ. Pentru mai multe detalii click aici
Rezultatul final la concursul organizat in perioada 14 – 18.03.2016: click aici
Proces verbal nr. 392 din 16.03.2016 privind contestatiile la concursul organizat pentru ocuparea functiei de Referent II la Compartimentul Relatii cu Publicul: click aici
Rezultatele probei practice la concursul organizat, in perioada 14-18.03.2016 pentru ocuparea postului de muncitor calificat III si a postului de muncitor necalificat II la serviciul administrativ: click aici
Rezultatele probei scrise la concursul organizat, in perioada 14-18.03.2016 pentru ocuparea postului de inspector de specialitate debutant la compartimentul de dezvoltare locala si pentru ocuparea postului de referent II la compartimentul relatii cu publicul: click aici
Rezultatul selectiei nr. 355 / 10.03.2016 dosarelor de concurs ale candidatilor inscrisi la concursul organizat in perioada 14-18.03.2016. Pentru mai multe detalii: click aici
Anunt privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor posturi vacante contractuale din aparatul de specialitate al Primariei comunei Giera: In perioada 14 – 18.03.2016, se organizeaza concursul de recrutare pentru ocuparea a patru posturi contractuale vacante, astfel:
- inspector de specialitate debutant la Compartimentul dezvoltare locala;
- referent II la Compartimentul relatii cu publicul;
- muncitor calificat III la Serviciul administrativ;
- muncitor calificat II la Serviciul administrativ
Pentru mai multe detalii: click aici